یکپارچگی با نرم افزارها

  • دسترسی به اطلاعات و سیستم های جاری سازمان در یکپارچگی با POB
  • یکپارچگی با نرم افزارهای مدیریت منابع، مدیریت مالی و ارتباط با مشتری
  • یکپارچگی با سامانه های مدیریت مرکز تماس مبتنی بر IP و سنتی
  • یکپارچگی با سامانه های ارسال و دریافت ایمیل، Outlook و Exchange
  • یکپارچگی با سیستم دسترسی از راه دور، مدیریت سیستم و دسکتاپ
  • ثبت رویدادها و رخدادهای ایجاد شده از طریق نرم افزارهای مدیریت سیستم
اطلاعات بیشتر

در حالی که بعید است یک شرکت برای همیشه بتواند هر راهکار نرم افزاری را عرضه نماید، شرکت Wendia از بهترین ها در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بوده و همواره از نیاز به اتصال با راهکارهای موجود و در حال توسعه آگاه است.

استفاده از POB با دیگر ابزارها متضمن دسترسی آسان به اطلاعات و استفاده مجدد از  اطلاعات با ارزش می باشد و در نتیجه آن، جریان اطلاعات در سراسر سازمان تقویت می شود.

مزايا برای سازمان شما

دسترسی آسان به اطلاعات معتبر، منجر به بهینه سازی منابع سازمان و مشاهده نمای کلی کسب و کار توسط مدیر خواهد شد. با پلت فرم باز POB شما می توانید تمامی ابزارهای موجود خود را حفظ نموده و از ابزارهای جدید نیز استفاده نمایید.

مزايا برای کاربر

یکپارچگی ساده با ساير محصولات منجر به ورود اطلاعات بیشماری به سیستم شده و بدين ترتیب کاربر به تمامی اطلاعات مورد نیاز برای اجرا دسترسی داشته، در مورد محیط فناوری اطلاعات مطلع بوده و با دسترسی به سایر رایانه ها از راه دور، اقدام به صدور گزارش، مشاهده داشبوردها و دریافت اطلاعات از سیستم های تلفن و... می نماید.

مدیریت پیکربندی برای حفظ رقابت

سازمان ها برای افزایش کارآمدی و تأثیر خود، نیاز به کنترل زیرساخت ها و خدمات فناوری اطلاعات خود دارند. مديريت پيکربندی و دارايی POB ، یک مدل منطقی از زیرساخت های شما را از طریق شناسایی، کنترل، نگهداری و تأیید اقلام پیکربندی موجودتان، فراهم می آورد.

یکپارچگی با نرم افزارها

اتصال به راهکارهای موجود و یا در حال توسعه سازمان

یکپارچگی و اتصال با تمامی سیستم ها

نرم افزار POB ، ابزارهای متنوعی را برای سهولت نگهداری پایگاه داده پیکربندی چندبعدی و به روز بودن آن، در اختیار شما قرار می دهد. این فرایند، به کاهش هزینه ها و به روز نگه داشتن کاملِ پایگاه داده پیکربندی چند بعدی، کمک نموده و بدین ترتیب، برای دیگر ماژول های مدیریت خدمات، اطلاعات دقیقی را در رابطه با پایگاه داده پیکربندی چند بعدی، تأمین می نماید.

نرم افزار و پایگاه داده POB با ابزارهای مدیریت سیستم کاملاً مرتبط است. در نتیجه این رابطه، ابزارها بر استفاده و تغییرات توسط POB نظارت داشته و در صورت تغییرات وقایع به روزرسانی ها صورت می گیرد و در صورت حل وقایع، زنگ خطرها خاموش می گردند.

مديريت پیکربندی و دارایی POB، تصویری گرافیکی از محیط شما مشتمل بر شبکه بيرونی، شبکه محلی، رایانه های بزرگ، سرورها، مشتریان، شبکه و... ارائه می دهد. با یکپارچگی بین ابزار مدیریت دسکتاپ (DTM) و POB می توانید موجودی فعلی و اطلاعات سیستم را از طریق ابزار DTM در همان سیستم مشاهده نمایید.

نرم افزار POB تنظيمات موارد پيکربندی و اطلاعات دقیق در مورد هر دارایی را کنترل می نماید. همچنین تاریخچه کامل و ارتباط آن به مشتری مربوطه و مکان او را نیز تحت کنترل دارد.

مدیریت پیکربندی POB ابزاری قدرتمند برای مدیریت محیط فناوری اطلاعات شماست. یکپارچگی با سیستم DTM امکان دسترسی از راه دور و دستیابی به مکمل های بیشتر POB را نیز فراهم می آورد. تنها با یک کلیک ماوس، POB می تواند سیستم دسترسی از راه دور را فعال نموده، اطلاعات مورد نیاز را به منظور نظارت بر رایانه دیگر منتقل نماید.

یکپارچه سازی کارآمد POB با هر ERP (برنامه ريزی منابع انسانی) و دیگر سیستم های مالی، صدور صورتحساب خدمات ارائه شده را تسهیل می نماید.

یکپارچگی با ابزارهای استقرار نرم افزار بر اساس قابلیت میانبرهای استاندارد در POB و ظرفیت آن برای اجرای برنامه ها/ اسکریپت های خارجی، همراه با امکان POB Web و یا میزان داده های برنامه ریزی شده قابل اجراست.

ايميل های ورودی و خروجی POB از Microsoft Outlook ،Lotus Notes و SMTP/POP3 پشتیبانی می نماید و یک هماهنگی کامل دو طرفه در زمینه وظایف و قرار ملاقات های بین POB و Microsoft Outlook و Lotus Notes وجود دارد.

داده ها را می توان از طریق منابع داده خارجی در POB بارگذاری نمود. این داده ها می توانند در یک بازه زمانی مشخص بوده یا به صورت دستی باشند. نرم افزار POB از تمامی فرمت های فایل های قابل دسترسی توسط OLEDB / ADO و یا فایل هایCSV  (فایل هایی که با کاما از هم جدا شده اند) پشتیبانی می نماید.

همچنین شما می توانید از POB Web Services Framework برای به روزرسانی پایگاه داده POB به طور مستقیم استفاده نمایید.

از طریق یکپارچگی با یک سیستم CTI، تمامی اطلاعات مربوط به تماس گیرنده به صورت خودکار وارد خواهد شد و بدين ترتیب در زمان کارکنان بخش خدمات صرفه جویی می گردد. بعلاوه POB از رابطی برخوردار است که تمامی سیستم های اصلی CTI می توانند به آن متصل گردند.

امکانات بخش گزارشات، شما را قادر به ایجاد گزارش هایی در رابطه با هر نوع شاخص کليدی عملکرد می سازد و به شما اطمینان خاطر می دهد که به اهداف کسب و کار خود دست یافته اید. در دسترس بودن آمار و گزارشات آنلاین، شما را قادر می سازد تا به طور مداوم بر رضایت مشتری، کیفیت خدمات، سودآوری و روند بازار نظارت داشته باشید.

داشبورد POB، تنوع کاملی از نمودارها و گراف ها را ارائه می دهد که تجسمی عالی از داده ها را فراهم می آورد.

نرم افزار POB برای تبادل با نرم افزارهای دیگر به همراه یک چارچوب وب سرويس (Web Services Framework) عرضه می گردد. بدین ترتیب آن ها قادر به بازیابی و نگهداری اطلاعات در پایگاه داده POB خواهند بود.

بالا